Besviken på LUCCA

Jävla Jysk som kan dra åt helvette verkligen!!! Förlåt mig men jag är bara såååå arg och besviken! Skulle åka och köpa en LUCCA garderob där idag som dom kollat upp att dom hade. Kom en timme efter stängning igår... så då åkte jag och mamma ut till brandbergen imorse (det är liksom inte runt hörnet) Vi kommer dit, betalar och allt är bra. Går bak till varumottagningen och då kommer det en tjej ut och säger att det blivit något fel för dom har ingen garderob på lagret!!! SUCK!! Den enda som har den är Södertälje! Vilket kändes som andra sidan jorden just då! Så jag fick lov att beställa den och förhoppningsvis kommer den om en vecka... AAAAH! Då ska jag alltså leva i kaos och flyttkartonger lite till då... SUCK !

 

 

Typiskt mig att bli helt galen för sånna här saker.. haha! Men att saker inte blir som jag tänkt kan nog vara det värsta jag vet. Jag blir så himla besviken.. tur att man har nån som vill göra en glad igen då :) Ska äta frukost/lunch nu och gå promenad med honom nu. Känns säkerligen bättre efter det :)

 

Får sätta upp lite kakeldekor och titta på min fina fotovägg och sköna matta och försöka svälja besvikelsen. För garderobhelvetet kommer ju inte snabbare för att jag är arg och besviken :) Och vi har faktiskt fixat en hel del annat fin här i lägenheten igår. Tänkte ta lite kort och visa senare. Men nu ska jag gå ner och få i mig något! :)

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0