Compact living ?!

Orkar inte svära över den där förbannade (hur beskriver man den utan att svära) garderoben jag ska få hem. Skulle kommit igår så jag och pappa skulle hämta den idag. Jag ringer till Jysk för att höra om det är okej att pappa hämtar den själv utan mitt kvitto. Då säger dom att den visst inte kom med den här leveransen så den kommer TIDIGASTTORSDAG !!!!!!! Nämen det är okej, jag lever i skiten lite till då.......

 

Som tur är kom Pappa och Micke hit och hämtade skåpet iaf. Skönt.. en liten sten från den stora grusvägen i bröstet borta :)

 

har börjat satsa på att trycka all skit åt ena hållet och städa suuperfint på andra och så låssas jag att jag bara bor på den fina delen.. smart va?!!

(håna inte min fina leopardtiger, det är faktiskt Pricken som blir 14år i maj :L)

 

 

Hann med mitt favvoträningspass idag också, så nu känns det lite bättre. Måste ta igen typ en veckas träning så det får bli två pass imorgon. Nu ska göra storkok och sen hopas jag på massa mys ikväll, utanför min lägenhet tack!!

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pricken för fan. Han har man inte glömt.

2010-04-12 @ 04:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0