Du måste hjälpa mig !!

Okej, jag har ett problem, ni måste hjälpa mig nu!

 

Jag har börjat spara ut min lugg, tänkte att de var skönt till sommaren och bara kunna ha det lite sådär "skönt". Men nu har jag börjat sakna min hellugg. Känner mig lite naken när håret inte ger mig nån attityd... Vad ska jag göra??!! Ska jag klippa lugg igen eller ska jag spara ut den? Svara ärligt !!

 

Tänkte lägga upp bilder på de olika frisyrerna men hittade ingen där jag inte har hellugg...

 

 

Fattar inte hur jag kan vara så trött... yeye, ska på träning nu iaf. Hörs sen för ikväll ska vi boka resan till London! FINALLY !!!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: monia

ingen lugg..låt den växa..

2010-04-13 @ 20:27:13
Postat av: Maja

Jag håller med, ingen lugg! Den är vi trötta på :)

2010-04-13 @ 22:04:58
Postat av: nora

tycker du ska låta den växa:)

2010-04-17 @ 15:21:41
URL: http://noraaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0