Fredag

Sådärja då vet jag och Maria vart vi alltid ska luncha när det är sol iaf. På gården på taket ovanför butiken. Perfekt!!

 

 

 

Åå jag längtar så sjukt mycket efter sommaren nu!! Kommer bli den bästa sommaren. Har "bara" förra sommaren att slå som var min bästa somar någonsin!! Håller mig nog fast vid det vinnande konceptet, fast klämmer in en london resa och spanien x2 :D WEEII !!!

 

 

Efter jobbet konkades det hem nyinköpta bord och stolar till Kochs balkong. Blev väldans fint och jag blir så sugen på att fixa min balkong fin.. ska bara fixa allt inuti först... så balkongen blir väl fin lagom till hösten förmodar jag. suck....

 

Åt iaf världens göttigaste lyxmat hos Kochs igår också. Götta!! Och sen blev det Ben & Jerrys, så ska det låta och Sex and the City. När Maja hade väckt mig ett x antal gånger då jag däckat totalt i soffan så lyckades jag parvla mig hem, lite tlött.. :L hahaha!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0