Glassigt på ballen

Vilken härlig dag !! Tänkte att jag skulle sätta mig nånstans i stan och njuta av solen. Men jag råkade jobba över endel så jag åkte dirket hem istället.

 

Var lite besviken på mig själv över hur jag reagerade igår med träningen och allt. Så idag skippade jag träningen och unnade mig lite glass istället :) Solen stekte fortfarande på ballkongen trots att klockan var efter 18 när jag kom hem. UNDERBERT! Så jag satte mig där i solen med glassen och förberedde mig inför mitt medarbetarsamtal imorgon. Har alltid varit nervös inför sånna här samtal. Men den här gången är jag faktiskt inte det. Ska bli roligt och intressant att höra var chefen tycker om mitt arbete. :)

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0