GOD HÄRLIG MORGON !!

Vilken dag det här kommer bli, känner det på mig! Vaknade iofs astidigt, men det var bara bra för då hinner jag med passet kl 11. :D (mitt 5:e träningspass den här veckan) Så skönt att vakna upp en söndag och inte vara bakis också.. det var nog bra att det blev en lugn kväll igår. Var sällis åt Viktor på Crave och sen blev det lite slött tvtittande och godisätande hemma hos mig.

 

När jag är färdigtränad (för idag) är mamma och Nora framme i Sthlm och kommer och hämtar lite grejer som inte får plats här. YES rensa lite skit!!

 

Sen är det inte långt kvar till jag ska iväg till nyöppnade Vapiano på kungsholmen och käka med värsta tjejgänget innan vi ska på Bounce !!! ÅÅÅÅÅ det kommer bli så grymt! :D LÄÄNGTAR !!

 

Men nu börjar passet om en kvart. Bäst att slänga i sig en apeslin, byta om och springa ner! Just de biljetten måste jag ju hämta om 5 min !! Alltid ALLTID ALLTID i sista sekund... hahaha!

 

 

Ha en underbar dag!!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0