Invictus

Nu har jag bokat Biobiljetter för mig och Maja imorgon. Ska bli skönt att ha en anledning till att inte träna. Har svårt att hoppa träningen när jag inte har nått annat inplanerat på kvällen nu för tiden, det är väl både på gott och ont kan jag tycka..

 

Vi ska iaf se Invictus - de oövervinnerliga som är baserad på en sann historia om hur Nelson Mandela enar Sydafrika tillsammans med landets rugbylag. Jag älskar Sydafrika och dess historia om apartheid och Mandela. Har skrivit lååååånga rapporter om det i skolan haha! Åååå, vad jag saknar det!! Johanna och Peter... åååh! :)

 

 

Freeman är ju bara en såå given och självklart Nelson Mandela.

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0