Lördag

Idag tog jag än en gång en promenad över till kungsholmen i vårsolen (och de isande vindarna). Svängde förbi västemalmsgallerian och hittade en fin tröja på H&M i den där dulliga rosa/aprikosa färgen som jag fastnat så mycket för. :) Nöjd! Sen gick jag och handlade lite på Daglivs, är ju helt jävla soprent på mat här hemma.

 

 

Sthlm är sååå vackert från västerbron vid alla årstider så även nu när isen smält och solen skiner.

 

 

Nu har jag precis kommit hem från Cirkelträningspasset. Hårt men sjukt kul som vanligt. Höll på att svimma efteråt, fick lov att lägga mig ner under nedvarvningen, perfekt! :D

 

Vet inte riktigt vad som händer ikväll.. vi får se. Har inte världens lust att gå ut, speciellt inte nu... suck! Jaja, ska försöka peta i mig ett mål mat idag iaf.

 

hörs!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0