Lyckoruskväll

God härlig Morgon !! :D

 

Det blev utgång igår och fiii fan vad kul det var :) Började här hemma med Viktor, Martina och utsökta viner från M:s pappas vinkällare :) YAAM! Sen gick jag och Martina vidare. Vi hade inställningen om att skita i alla andra, ta platta skor och bara shakea aset på något ställe där de spelar bra musik :) Om man går in med den inställningen är ett egentligen äckligt 18års ställe underskattat. Haha! Vi började på Högbergs vid slussen (vilket btw var jättebra, perfekt afterwork/förarställe. Gratis, chillplatser och bra musik på dansgolvet :D) Sen gick vi vidare till Metro vid skanstull. Där var väl det enda heta bartendern, som kanske var den enda som var över 20 också ;P Men men.. vi stod i den lilla luftkonditionerade glasburken till dansgolv och shakeade våra rövar svettiga iaf. Pööfect! ;)

 

Kvällen kunde inte slutat bättre än med en Nachotallrik på Crave. Sen gick vi hem till mig och skedade ;) haha!

 

Blev en tidigare kväll än vad jag blivit van vid. Men det var mest skönt. Fick lyckorus på lyckorus igår. :) Sååå roligt! Tack för det Martina, det måste göras om!! :D

 

<3

 

 

Jag är väldigt glad att det inte blev för sent idag också för idag ska jag åka till IKEA med mamma och fixa massa i lägenheten :) WEEII!! Så nu måste jag nog gå och kyla ner den här svullna dagen-efter-kroppen lite...

 

 

Ha en underbar dag i solen!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0