MysSolFikaTacosNorge... och lite sådär..

Dålig uppdatering den här helgen.. sorry! Har haft fullt upp och fullt hus hela helgen :) WÛNDERBAART! Mamma och gluggen har varit här och hjälpt mig at komma några steg på vägen för att få iordning min lägenhet. Thanks! Och sen har jag bara gjort andra mysiga saker och så... :)

 

Som det här:

Mys i solskenet och sådär..

Mysigt sökande efter fik och sådär..

Massa mys påväg hem till Viktor för en riktig fika.. och sådär.. :)

 

 

Och  ikväll har det varit tacokväll på Hornstull igen... och såklart massa mys. :) Och nu måste jag egentligen verkligen sova. För jag ska vara på Centralen imorgon kl 06:00 för att ta taxi och sen flyg till NORGE! Jag ska åka dit för att bygga upp en helt ny och fin JC butik tillsammans med delar av Norges expoteam och våran stylist Linda :D Ska bli galet kul! Men nu är jag helt plötslit vääldigt nervös också... är väl alltid så när man ställs inför nya utmaningar. Men kanske är det lite bra också. Jag har bestämt mig för att det är bra iaf och att jag kommer lära mig och få massa ny inspiration. Och det känns verkligen som jag behöver det just nu.

 

Tror också att det är bra att jag kommer från stan och träffar lite nytt folk. Speciellt efter den här helgen. Behöver lite andrum... lugn.. ingen fara, bara lite space :)

 

Är tillbaka från Norge på torsdag. Tror vi inte hörs förrän dess. Ha det bra så länge!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0