Storböl !

Kutar från jobbet för att hinna få biljett till det eftertraktade träningspasset med Lisa idag. Får en biljett och går upp och äter lite frukt så jag orkar med passet. Är egentligen helt död efter en tung dag på jobbet där jag fått anstränga mig extremt för att hålla humöret uppe. Så jag tänker när det är 25 minuter kvar tills passet börjar att jag kan ju luta huvet liiiite åt sidan och vila ögonen lite.

 

Slutade med att jag vaknade en och en halv timme senare och det var 10 minuter kvar på mitt pass. När jag insåg det satte jag mig upp och började STORBÖLA! Verkligen hulka! hahahaah!! såå typiskt mig! Men här hade man kutat, längtat efter det här passet, ätit sig perfekt lagom mätt och så SOVER man förbi passet. SURT!

 

Så jag tog ett bas pass en halvtimme senare. Det var 10 stycken på passet och alla glodde på mig som om jag var dum i huvet eftersom jag gör medelövningarna, hoppade som en duracelkanin och svettades som en gris. hahah!

 

När det var dags för nedvarvning kikade jag ner i stora salen där det precis börjat ett medelpass.... hmm... tänkte jag.. det där hade jag ju velat gå på! Så jag kutar direkt ner från syretoppen till medelpasset och hinner med den sista uppvärmningslåten och kör hela det passet också...

 

Nämen sådär ja! Blev väl två pass i rad istället då då..

 

Bra gjort! Men jag blir så trött på mig själv att jag aldrig kan vara normal..

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Filip-Q

k

2010-05-15 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0