Sunday

Härliga söndag med massa solsken och lite ångest! Precis så som en söndag ska vara :)

 

Gick ner och satte mig utanför Strand nedanför mig på en brygga och dinglade med benen övanför vattenytan i solskenet. Nu är det vååår! Och jag kan inte beskriva hur sköönt jag tycker att det är att kvällssolen gassar på min ballkong nu :) Lovely!! Längtar ju inte mindre till sommaren när jag pratar med Malin om hur kul vi ska ha det heller!! Fab fab fab!

 

 

 

Har långpratat med syster i telefon också, mys! Saknar henne och önskar jag kunde få en liten del av hennes lugn där hemma i djurås i mellan åt..

 

Nu ska jag laga tacos och sluta ha ångest :) WEI !!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

rooomie! jag vill göra lek snart =)

2010-04-11 @ 23:36:24
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0