Magenta vs tacky mjukisar...

Tanken var att jag ikväll skulle gå till G-starbutiken i Gallerian på shopping och ölhäng för att sedan efterfesta på Magenta som var hyrt för kvällen. Men efter strul med osningen så blev jag opepp och hann byta om till mina äckligt fula Ed Hardy mjukisar och då är det kört. Så när allt väl löste sig med osningen var jag för otaggad för att röra mig utanför dörren. Hahaha! Så jag bangar! Känns ganska skönt ändå. Var ju ut igår och så jobbar jag imorgon, det får räcka :) Funderar på om man ska gå ut imorgon istället...

 

 

Känner på mig at det här kommer bli en jättebra helg. :D Mamma kommer till stan och ska hjälpa mig med att få ordning i lägenheten. Ska bli så skönt att få hjälp med allt och sätta upp gardiner, fixa min fotovägg och få ihop nån form av förvaring. Ska bli såå skönt. Känns som en börda som legat över mig kommer försvinna. Skönt att inte behöva knapra egenköpta påskägg själv också.. :) Men jag kommer sakna Majsan!!

 

Nu ska jag titta på ikea.se och planera lite inköp. (Började titta på Borat men det verkar inte riktigt vara min humor... fattar ingenting!)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0