The Last Bounce

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HELVETTE !!!!! HUR SKA JAG KUNNA SOVA ETFER DEN HÄR SHOWEN!! DET VAR SÅ SJUUUUKT HETT!! VET INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN!! VET BARA ATT JAG SKA BLI BÄST PÅ ATT DANSA OCH GIFTA MIG MED EN DANSARE!! WOOOFF !! HUR HET KROPP KAN MAN HA?!! JAG VILL OCKSÅ!!! SJUKT TAGGAD PÅ ATT TRÄNA NU!! ;P

 

Middag på Vapiano

Ena halvan

Andra halvan

Det är ju verkligen bara Benke som kan vara het i en helkropps balettdräkt och röd keps!

HUR BRA ??!!!

Heta brudar !

Förväl och tack för en helt enastående outstaaaanding show som jag sent kommer att glömma!

 

 

BENKE ÄR FÖR ÖVRIGT MITT NYA FREECARD !!! ETT UTAV DOM IAF !! HELVETTE !! DET ÄR JU LÄSKIGT VAD HET MAN KAN VA !! HAN ÄR JU HET TILL OCH MED NÄR HAN ÄR FUL !!!! DET ÄR JU PERFEKT!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

är lite exalterad som du kanske märker. så snälla ursäkta mitt språk, men hur i helvette ska man kunna behärska ig efter det här??!?!!?!?!!?!?!?!?!!! ja jag har alltså varit och sett The Last Bounce i Globen. Helt underbart sjukt bra. Tycker inte jag ska säga mer, för det går liksom inte att beskriva, SÅ!

 

 

/Js

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: benkes fru

HELVETEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

2010-04-26 @ 13:02:56
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0