BRAZILIAN BLOWOUT

Har gått runt idag och hört med flera frisörer vad de tar för en rakpermanent. Verkar dock vara svårt att hitta någon som överhuvudtaget gör det. Så jag gick hem och började ringa runt istället.. men samma sak där. Tills jag ringde till Bobbs hårstudio. Där gjorde dom det men bara på vissa hår. Fick prata med självaste Bobby och han tyckte att jag verkligen borde göra en BRAZILIAN BLOWOUT istället. Det är en helt ny behandling som slätar ut frizzigt hår, gör det rakt och det är jättebra för håret!! Låter ju som att det inte kunde bli så mycket bättre. Men tyvärr så gjorde inte Bobby det ännu men fick numret till en av hans kompisar som gör det.

 

Ringde till någon som heter Michel och han gjorde det för mellan 2500-3000kr! Men behandlingen håller bara i 2-4månader... suck! Känns väl inte värt det va?! Varför kan man inte bara vara rik och gå och göra en Brazilian Blowout sisådär vartredje månad???!!! :P

 

 

 

Ååå vet inte vad jag ska göra (vilka problem man kan ha över ett hår, hahahaha!! Jag hör hur jag själv låter) Kankse ska höra lite med Eva också, hon kan ju hår. Hon kanske vet om rakpermanent är superskadligt för håret eller hur det är. Jag hör så mycket olika.. Bobby sa att det var superskadligt, men inte Björn Axén... SAAAH!!

 

 

Fortsättning följer om mina hårproblem.... ;P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0