Dalarna vs. Spanien

Faan! Finns ingen tvättid ikväll!! Saah! (tjejen med god framförhållning ;P) Har lite och tvätta inför helgen.. Får la tvätta för hand då.

 

Jag ska nämligen ta med Micke och bilen till Falun :) Ska bli såå himla roligt att få visa honom var jag har växt upp och allt. Ska åka runt överallt, huset, Ramsnäs, skolan, stan och alla uteställen. Hahahaa! Vi ska ta en tripp till Djurås och syster också och förhoppningsvis få träffa släkten i Rättvik :) Stackars Micke! haha! Nu får han stå ut, jag vill så gärna att han ska se Dalarna! Jag "stod ju faktiskt ut" och följde med honom till hans Spanien ;P

 

 

vs.

Charmigtolika sätt bara :)

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0