Herr Linnros, vilken kung!

Var lite orolig innan spelningen igår, har hört att han inte är jättebra live men ingen kan säga att han gjorde nånting annat än en bra spelning igår! GRYM!! Det enda som var störande var att han inte var belyst och stoppklossen bakom oss... kan man störa sig lite mer??!!! Herreguuud!!! GAAAH!!

 

Jaja, är sjukt nöjd med kvällen och med mina presenter iaf :D Nu vill man bara ha lite mer material från Herr Linnros att götta in sig i :D

 

 

 

Ja, det går bra!! Jävla trevlig kille de där ;P

Tack gYmman för presenter och ännu en supertrevlig kväll :L

 

 

Ikväll har jag varit på pappas nya jobb på afterwork och druckit vin och konverserat. Mycket trevligt! Var heltaggad på några fler glas. Men kom på när jag kom hem att det var ju packa och duscha jag skulle göra ikväll. Det har man ju inte riktigt börjat med... och inte har man gjort nån matlåda heller.. Blir en Crave och en snabbpackning då :D

 

/Js

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0