Honey, I'm Hooome !

Jaapp, jag är hemma! Kom hem från Grekland i lördags men har varit upptagen med annat ett par dar. Som att sova igen den 14timmars(!!!!) långa resan hem, shopping och mys med Killen med världens största K. :)

 

Tänkte lägga upp bilder på all shopping som gjorts, har köpt upp ett bra lass till en början på att bygga upp höstgarderoben :) Och så tänkte jag lägga upp lite bilder från Grekland såklart. Men det få bli när tiden finns.

 

Ikväll har Maja varit här och färgat mitt hår, behövdes verkligen!!! Och på tal om hår så var jag på Björn Axén idag och hörde vad det skulle kosta med en rakpermanent... vill verkligen göra en, orkar inte platta håret varje dag!! Mitt hår ramlar ju fan snart av!! Men det kostade 2600kr.. känns lite saftigt. Men jag överväger att göra det ändå, vill verkligen!!

 

 

Jaja, nu måste jag sova. Ville bara uppdatera och säga att jag är hemma :)

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0