Nöjd 22åring

Hade en fantastisk dag igår. Micke bjöd på mat på Stockholm outstanding bästa kina, Ho's. :) Sen kom pappa och Kicki och hämtade oss för en oslagbar kladdkaka på Fotöljen och så avslutades de hela med en drink på Rival. Mycket mycket bra, jag är såå nöjd med min dag! :D

 

Vill också passa på att tacka för alla grattis. Jag blir verkligen rörd på riktigt. Sen vet man ju att de flesta kanske inte vetat nått om man inte haft Facebook, men det gör inget, jag uppskattar de ändå :D Så tack alla underbara!

 

 

 

Micke hade klippt och knåpat ihop det bästa födelsedagskortet <3

 

 

Ikväll ska jag få fira lite med Maja!! :) Vi ska till Mosebacke och titta på Oskar Linnros. Kommer bli heeelt underbart. Hoppas bara att vi slipper regnet...

 

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

ååå värsta mysigt!!

det e du fan värd pluttan =)

2010-08-18 @ 18:15:51
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0