Södra Teatern

Juste glömde berätta om igår! Var ju tänkt att jag och Maja skulle till Mosebacke. Men  det var tydligen bara vi som missat att Timbuktu spelade och att det krävdes biljetter. Typiskt! Men vi gick in på Södra teatern som ligger brevid och kunde höra hela spelningen från deras terass. Perfekt! :P Det var mysigt att komma ut lite och få en god p2. Tjattjattjat ;P


Om vi inte lyckas fixa Oscar Linnros-biljetter till min födelsedag ska vi fan vara på Södra teatern och iaf få höra honom därifrån. Kan man inte bara slå Herr Linnros en pling och säga att jag fyller år och borde få komma in iaf??!! Kan väl inte vara så svårt... hmmm.. eller om du nu sitter på en biljett och får lite dåligt samvete hära för att jag inte har någon och verkligen verkligen vill gå och verkligen verkligen fyller år då och känner att du vill skänka din biljett till mig förstås.. ;P

 

'

Skaplig utsikt från Södra Teatern, dit går vi igen! :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0