Utelåsthistoria

JUST DEEE !! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAA!!!! Glömde att berätta om den lilla incident som inträffade efter jag mött upp Maja ikväll. HAHAHAHAHA!!!

 

Vi stod utanför min port och skulle glatt gå in och färga håret. Jag tar upp nyckeln och sätter den i låset.. funkar inte... provar den andra (har två)... funkar INTE!! VA FAAAN !!! Kikar in i nyckelhålet och ser att det är nån jävel som tryckt in nått skit där!! Började ruska på dörren, banka och slita, som om den skulle öppna sig då. Inget funkar...

 

Vi väntar ett tag och tänker att nå måste ju snart komma ut ur porten... ingen kommer! VA FAAN!! Ser att det sitter nått Security-nummer på dörren, provar att ringa dit men dom hade ingenting med det att göra och tipsar om att ringa en låssmed istället. Jag vill väl inte pröjsa nån låssmed heller!!!!!

 

Då kommer jag på det! Tjejen brevid mig med alla "Reklam/Metro nej TACK"-skyltar på dörren (alla som varit i min port måste veta vem hon är) har ett specielt efternamn som jag av någon anledning kommer ihåg och hennes fönster är också det enda som lyser.

 

Så jag ringer 118 800 och får tag i hennes nummer och förklarar lite generat vem jag är och frågar om hon skulle kunna komma ner och öppna dörren. HAHAHAHAHHAHHAHA !! Så efter ett tag kom vi in :D

 

SJUKT KUUL !!!

okej, blev en lång historia.. men det var sååå kul!! hahahaha!!!

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0