Grek-update

Fastnade totalt framför Fångarna på Fortet, fick flashbacks tillbaka till pappas soffa varannan helg med ostbågar och glass :D Och även om jag är några år äldre och sitter och tittar själv klappar jag fortfarande i händerna hejar och skriker hahah!!

 

Men i pauserna har jag hunnit se över lite bilder från Grekland, här kommer ett smakprov :D

 

Åkte en helt fruktansvärd båtresa, sjukt höga vågor!! Med livet som insats som Roomie skulle sagt. När jag fick lov att klamra mig fast och spyorna flög till höger och vänster så tänkte jag på henne och hennes galna båtfärd i Thai.

Lillsyrran är inteliten längre... blivit en riktig brud!!

Fina mamma! :)

Älskade syster <3

Solig kväll i stan

Helt underbar resa med ett underbart stört gäng :D

 

 


 

Måste bara lägga upp ett sånt sött klipp som min käre faster nyss la upp.. hahha! SÖÖT!

 

 

 

 

Gillar den här dagen på någevis!

/Js

 


Kommentarer
Postat av: rooooomie

åååååååå e du hemma nu?? ser underbart ut=)

men FYYY FAAAN för båttripper asså, ja orkar inte ens höra om det, stackars er! hemskt!

så, iaf, sjukt roligt med utelåsningen!! asså, hahahahaha, ja orkar inte!!

ses på kickoffen?! ja!

2010-09-01 @ 00:59:55
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0