Hej Hej

Det var ett tag sen... har firat jul och sådär. Då blir det inte mycket datafipplande. Var i Falun över julafton och sen har jag kommit in i nån form av bubbla bestående av jobb+middag. Har jobbat heela dagarna på mellandagsrean. Sen har jag åkt på middag någonstans :) Väldigt trevlig bubbla, men har inte hunnit så mycket annat och jag är helt slut..

 

Men så hände det en sak igår också.. Jag fick så sjukt ont i tån jag opererat tidigare och kunde knappt gå igår morse när jag vaknade. Så jag tänkte att jag åker tillbaka till mottagningen där de opererade förra gången och får nått smärtstillande eller nått. Men så kommer jag dit och läkaren säger dirket att de här måste vi operera igen!! JAHAA!!! Först vägrade jag eftersom jag kände att jag måste kunna jobba under mellandagarna. Men sen fick han mig att inse att jag ändå inte kommer kunna jobba om jag har så ont som jag hade då, så jag blev LOVAD att jag skulle kunna gå och jobbade direkt + att han skulle skriva ut starka smärtstillande. Så jag gjorde det igen! AJAJAJ skulle man kunna säga...

 

Men jag kunde ju jobba efteråt iaf, även om jag bara kunde stå barfota i kassan och var helt skakis hela dagen. Så lyckades jag stå ut till kl 6. Men idag är jag hemma.. inser att jag aldrig kommer bli bra om jag belastar den hela tiden. Det är inte värt att åka barfota i en taxi till jobbet, bara kunna stå alldeles yr och skakis i kassan hela dagen för att sedan bara bli sämre.

 

Tänkte lägga upp lite mysiga julbilder och middagsbilder senare idag :)

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0