JC Falun

Sådärja! Nyss hemkommen från Dalarna och Falun. :D Har varit där och jobbat på JC idag. Kändes så himla skumt att jobba i Falun där man känner igen massa gammalt folk och kan gatorna som sin egen ficka.. men det var superkul! Och efter nån timme glömmer man ju ändå bort vart man är. Då ser man bara kundvägar och jeans, tusen olika problem och miljoner olika lösningar ;P haha! UNDERBART!! men sjukt slitigt..

 

Har på något vis dragit på mig en förkylning också. Är någon förvånad över att min hals svullnat upp elle??!! Men gud, nej justde! Kom på att jag inte är sjuk alls faktiskt..

 

Eftersom imorgon ska jag till JC i Uppsala City och lära ut skyltfönster och styling och på torsdag ska jag till Uppsala Gränby och rodda om, så att vara sjuk har jag ju inte tid med! Glömde visst...

Så nu ska jag sova bort förkylningen jag verkligen inte sitter och trycker på! :P

 

God natt !!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0