Julstök

Hade det jättemysigt hos pappa med släkt och vänner i söndags! :)

 

Så jag och Micke fortsatte myset på egen hand genom lite julbak i form av lussebullar och pepparkakor i huset på Lidingö igår. Bästa kvällen med Han på länge!!

 

Jag fick ett förkläde att ha på mig, de ingick tydligen :)

Jag brister alltid ut i världens största leende när jag ser den här bilden! Sötare unge får man leta länge efter. Så full i fan, lik sig själv och så söt så jag dör lite varje gång jag ser den. <3

 

 

Idag har jag varit och fått håret färgat, de va verkligen på tiden!! Gillar den "nya" lite mer bruna färgen jag kör. Den jag hade innan var ju nästintill svart. :) NÖJD!

 

Imorgon kommer Malin hit :D Ska bli jääätteroligt! var alldeles för längesen nu!

 

NU ska jag sova, är alldeles för trött o omotiverad på dagarna...

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 20:59:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0