Mallan Millenium

De är inte varje dag man får spendera en kväll med Malin. Men igår var det en sån kväll! :) Vi hängde lite här, mötte upp Scheele, åt på Vapiano, gick vidare till Story för drinkar där vi mötte upp Johan innan de var dags att åka hem. Supermysigt! :D

 

Vi bestämde att vi ska ha en rolig lite mer outspårad utgång än alla våra andra. Hahha! Vi lyckas aldrig med det, men jag tror på oss nu ;P

 

 

Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan åka till Lidingö för middag och mys. :)

 

Känner mig glad och lite mer tillfredsn nu! Har haft två dagar med L och M så nu känner jag mig lite mer inspirerad och motiverad igen. :) Känns skönt att få lite sånt tillbaka...

 

Ne, nu ska jag skynda mig! Är lite hungriii!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0