Min jul

Då ska vi se, har fått fram några bilder från min jul iaf. :D

 

Jag och Nora var sjukt nöjda med vår gran :) Visst är den förtjusande?

 

Självklart vaknade man till en liten klapp från tomten brevid sängen

 

Firade förmiddagen hos Anders med hundarna, Nora och Kusinerna :)

 

Moltas myser under granen :)

 

Här är jag hemma i Sthlm igen och får träffa Mickes systerbarn.

Här har vi den helt bedårande krabaten Emelia :)

 

Jag och lilla prinsessan Linnea :)

 

Vilka ögonstenar va?! <3

 

Även om Julen inte riktigt är min grej, så har jag änå haft det jättemysigt.

 

Middagarna fortsätter... ikväll är bord bokat på Ho's med Mamma, Nora, Carina och Mesh. Tur att de ligger runt hörnet så jag kan gå i tofflor ;P haha! Har precis lyckats duscha ståendes på ett ben och med det andra uppe på toastolen. Kände mig väldigt grasiös :D

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

hihihi, vilka mysiga julbilder, god jul i efterskott!!



men fyfan för tåjäveln, stackars ajajajajajaj! va hemma vilken otur rå.. krya på dig massa

2010-12-29 @ 21:42:29
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0