TGIF

Ja, jag måste faktiskt bara kommentera Idolfinalen även om den är alltid är sjukt uttjatad. Självklart var det rätt person som vann!! Hoppas bara att han inte håller på med Minnah nå mer.. han sjönk nå så sjukt mycket i mina ögon när det kom ut, skäms på dig!!!

 

 

Ignorerade min halsfluss totalt igår och hade besök i form av Maja, Micke, Robin och Jonas. Blev en grym kväll med sjukt god kocklagad mat. :D Inte varje dag och förhoppningsvis inte den sista heller! Väntar redan på en inbjudan ;P

 

Idag ska jag inte ignorera min halsfluss utan försöka ta det lugnt och bli fri från den jäveln. För imorgon är den nämligen borta igen för då är det glöggmys så det står härliga till :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0