Julmys !

Sah! Då va man väl sjuk igen då... typ maginflensa + feber! YEY! Precis vad jag behövde nu! Intalar mig att de går över snabbt och att jag kan gå och jobba imorgon. Även fast kl är 16:30 och jag har fortfarande inte kunnat röra mig från sängen än... sah! Ska försöka få hit Micke så man kan få lite avslagen Coca Cola och en klapp på huvet. FAN Vad jag har varit mycket sjuk den här hösten :(

 

Igår var jag iaf i Haninge och hade de Julmys hos Ida och Lina. Det var jättetrevligt :) Tur att jag inte blev dålig förrän jag kom hem.

 

 

Tack för allt igår tjejer! :)

 

Nu är det verkligen inte många dagar kvar till julafton, jag har massa kvar att köpa! Var meningen att jag skulle göra det idag när jag var ledig. Men det gick ju SÅDÄÄR! Blir att stressa dagarna innan bara då..

 

Nu ska jag försöka fräscha till mig lite! Vad gör man inte för avslagen Cola liksom...

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv Jossan och krya på dig hörru! Kram

2010-12-20 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0