Monarki

Som alla nog känner till så har ju Maria, aka världens bästa chef slutat.. så förra fredagen gick vi ut och käkade på Monarki (superställe som verkligen rekomenderas) med jobbet. Supermys och skönt att få höra lite skvaller och skvallra av sig lite igen :P hihi!

 

världens snyggaste ! :D

 

världens bästa ! :P

 

 

Annars har det inte hänt något spektakulärt... är bara helt sjukt kär, jobbar på, har varit i Vetlanda en sväng för en nyöppning och så kanske det har hänt nått helt sjuuuk spektakulärt iofs... men det vill jag inte avslöja förrän det är 1000% klart :P Och det blir det förmodligen imorgon. Hoppas hoppas, håller alla fingrar och tår! :D

 

 

Kom när jag satt och drömde mig bort bland spanienbilderna att jag har ju träffat Max också.. Han var på besök i Sthlm och kom över och sa hej! Gulle! Micke och han är såå söta ihop. Jag tycker han ska flytta hit!

 

 

Måndageftermiddag åker jag till Falun för att jobba med Maria, chefen på JC i Falun. :D:D:D:D Ska bli så roligt att jobba en heldag med Maria igen + att vi är i Falun. Och så ska vi sova hemma hos Mamma båda två. Ba "hej mamma här är min kompis, hon är 40år" hahah! Ska bli så kul! :)

 

Sen är jag i Uppsala ons-tors och roddar om i butikerna där :) WEI! BRA vecka med andra ord. Sen är det julfest med JC på lördagen och jul-glögg-mys med familjen på södag. PERFECT!

 

 

Nu borde jag nog kunna sova :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0