I'm back

ÄÄNTLIGEN !! Nu lever även min dator! YESASSÅ!! Skönt!

 

Åkte till Forum Nacka till butiken jag köpte datorn på för att lämna in den på reparation. Kommer dit och killen i servicedisken frågar om jag har provat att sätta i kontakten. SUCK! Såååå dum är jag inte! Sa att jag provat allt kollat glapp och testat i ALLA uttag! Killen kopplar i datorn och vips så sätter den jäveln igång som vanligt, som om inget har hänt... Killen tittar på mig, hånflinar och säger: "du kanske inte kollade riktigt ordentligt..."

 

Så står man där i sin leopardpälsjacka, plattat hår och känner sig som en blåst jävla bimbo... SUCK!! Det var bara att ta sitt pick och pack och åka hem igen!! (efter att jag köpt en ny fantastisk svart pälsjacka :D)

 

Nu sitter jag hemma själv och på helspänn! Jag och Maja har precis varit och sett The next three days som nog var den mest spännande film jag någonsin sett. Helt sjukt! Fick verkligen svårt att andas! Den är verkliigen att rekomendera. SE DEN!!

 

SE SE SE !!

 

Nu måste jag vara uppe lite till och blogg och titta på roliga saker så jag kan sova sen. Har fortfarande lite smått andnöd... och reagerar på minsta lilla ljud! sah...

 

Kanske sätter ihop en lite sammanfattning av de senaste veckorna här på bloggen innan jag kan somna :P

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0