I’d catch a grenade for you

Så har man kommit hem från Uppsala Citys JC precis då! Har gjort skylfönster hela dan. Superkul och snyggt blev det! :) Josefin var jätteduktig! Älskar expos och butiker som tar till sig och faktiskt vill lära sig. Blir liksom så mycket enklare då :D

 

Men trots att det var roligt så är jag liite död nu.. så jag ligger i sängen och myser till Bruno Mars underbara version av sin egen låt Grenade. Ska försöka peta i mig nån mat också.. men svårt när halsen inte vill min väg!

 

 

Imorgon är det JC Uppsala Gränby som gäller, men då får jag sällskap av Maria :)

 

Nä nu måste jag vila lite..

 

/Js

 

halsjävel-som-kan-dra-åt-helvette-verkligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0