Cooco

Lyckades klicka mig in på cocoos hemsida och blev mycket potitivt överraskad. Jag trodde att det mest var gulliga saker med rosetter och bakelser ala Foki, men det visade sig finnas mycket mer...

 

 

 

 

Måste nog besöka deras butik på Södermalm i veckan :)

 

 

Tittar på Spårlöst och är besviken över att personen som letar efter sina föräldrar är jobbig.. blir inte alls sorgligt då ju, satt mest och fnittarde när han fick reda på att hans mamma dött. Usch, låter ju helt fruktansvärt!!!!!! FÖRLÅÅT!!! Men Maja, du fattar vad jag menar!! :P

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja, jag fattar! Med andra ord: Det är sorgligare om personen ser bra ut.... Fast jag grät lite iaf!!

2010-02-15 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0