Fridays

Vilken jävla kväll!!! Nu lär det dröja innan jag kan dansa igen.. haha! Har sjukt ont i knäna!! jag börjar bli gammal haha! Blev en heeeeel arbetsdag på Grodan. Götta!

 

Träffade sjukt jobbig men roliga norrman på Max vid 5:30 tiden. Vad är det med killar och inte fatta vinken??!!

Han: Får jag sitta här?

Jag: NEJ!!

Han sätter sig brevid mig ändå. Då puttar jag bort honom och säger: Kan du inte sätta dig där borta??!!Han sitter kvar... jaja, vi fick iaf en lektion i norska. Puppe måste ju klassas in som ett av värdlens fulaste/äckligaste ord!! EUGH EUGH EUUGH!!

DOM HADE DAMMSUGIT TUNNELBANAN !!!!!!!!!!!!

HELT SKIIINANDE!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!

 

 

Nu lär jag gå upp. Ska träffa kusinerna och hem till farfar idag. MYYS !! :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0