Gooood härlig morgon !!!

Sååå skönt att verkligen sova ut idag. Tror det behövdes :)

 

 

Det blev melodifestivalen, och stoppa där, alltså, var det där ett skämt eller??!!! har inte sett nånannan delfinal iår. Men fyy faan vad pinsamt det var. Blir ju INTE att titta igen iaf!! Men sen gick vi iaf och såg Avatar 3D. Tyckte filmen var jättemysig. Är inte så förtjust i äventyrsfilmer annars. Men nu vill jag också vara en Avatar :D Att titta med 3D glasögon var coolt. Men inte så coolt att huvudvärken, rinnande ögon, den suddiga bilden och den inte så stora skillnaden inte gjorde något. Man var väl bara ovan kanske, men jag tyckte mest att det var jobbigt.

 

 

Nä nu ska jag gå upp coh ta mig en matlåda. Har ingen frukost och orkar inte laga nått :P Så blir nog en Tacopaj-matlåda till frukost idag :D

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0