Hard workwork

Jobba jobba jobba! Man skulle kunna säga att jag har stämplat in idag JA! :D Var på JC Plattan och hade introduktion med nya dekoratören där. Det tar på krafterna att lära ut, prata oavdrutet och göra om en hel  tjejavdelning från scratch på en eftermiddag.... men oooooo vad jag älskar det :D

 

Och resan hem, som ska ta 7 minuter tog idag 45 JÄVLA MINUTER!!!! Någon hade hoppat framför tåget på min tunnelbanelinje. Vilket gjorde att alla bussar var överfulla. Den lilla buss assistenten skrek in i bussen när folk försökte pressa sig in "Ja så här blir det när man hoppar framför tåget!!!!" Hur okänsligt???!! Jaja, hem kom jag iaf även om jag missade mitt träningspass... men man bor väl i samma hus och kunde gå på det sena passet istället :D Sköönt!

 

Imorgon blir det mer introduktion. Även om jag inte tror att hon behöver så mycket info då hon gått en 3 åring dekoratörsutbildning... wööööps!! Känner mig liiiiiiite underutbildad haha!

 

Igår hade vi äntligen en tacokväll här hemma hos miig! :D Martina fick se min nya lägenhet, Maja fick färga håret och jag och Jenn fick bästa sällskapet :) Fler sånna, varje vecka, flera gånger oooom !!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0