Jag säger ju det !!!

Kände mig inte alls frisk idag.. hade ont i huvet redan på morgonen men promenaden från Story Hotel till jobbet fick det att gå över. (faktiskt skönt att ta en promenad sådär på morgonen, trots kylan) Sen kände jag mig alldeles febrig när jag kom hem. Men jag släckte ner hela lägenheten och sov tills det var en halvtimme tills bodypumppasset som jag bokat skulle börja. När jag vaknade kände jag mig mycket bättre. Behöver nog bara mer sömn tror jag...

 

Pumppasset var riktigt kul! Det var första gången. Tog den vikt ledaren rekomenderade för benstyrkan. Och sa att jag skulle ta av lite vikt när vi körde överkropp och armar. Benstyrkan som vi började med var sjuuukt jobbig, kommer inte kunna gå imorgon. När vi skulle börja köra överkropp och hon pausade för att vi skulle plocka av vikter tänkte jag att eftersom jag alltid klagar på mina stora armar så ska jag fan klara med "benvikterna". så jag körde samma vikt rakt igenom. På benen var det bra vikt, men jag skulle kunna lägga på mer på överkropp/armar. Helt sjukt ju... ledaren skrattade och sa: "Ja det där va ju lite omvänt" Jag säger ju att jag har stora armar!!!!!!!




God Natt !

/Js

 

 

Jag ville inte, och skulle inte haka upp mig. Men ibland går det bara inte att bestämma sig för hur man ska känna. Jag är för besviken, känner mig arg och som ett frågetecken. Visst, ingen big deal men det säger bara allt om inställningen och ja... allt! Bara så himla tråkigt... idiots!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0