Jobb i Solna

Vilken dag! Blev en låång dag idag igen. Är helt slut och hann inte med träningen... :( Men jag ska inte deppa, för jag älskar mitt jobb och skulle inte vilja byta med någon :P Idag började jag med att jobba på drottninggatan fram till lunch då jag träffade Linda och åkte till JC i Solna. Där har vi byggt om och fixat och donat enda till stängning. Det var längesen jag byggde om något sådär från grunden, sååå roligt! :) Det bara spritter i hela huvet på mig! haha. Men då blir man också helt slut.

 

En sak jag har börjat reagera över på senaste tiden när man kommer till andra butiker och jag märker det även i min butik. Det är så många som är så insnöade på att man kan inte visa några som helst externa/dyra plagg för de blir snodda. Allt externt ska hänga längst in och så att personalen har full koll på dem. Jag vet att det är mycket som blir snott, det är förjävligt. Men ska man verkligen behöva tänka på det som första prio när man hänger om? Jag förstår verkligen... men det är bara så synd att det ska behöva vara så. Och ibland så tror jag att personalen är mer misstänksam än vad som egentligen behövs...

 

Jag kom i alla fall hem kl 20:00 och missde som sagt sista träningspasset. Så jag har bara lagat god mat och pratat med Fanny i telefon i över en timme. Äntliigen! Var för längesen! Nu vill jag bara att hon kommer hit också. Men hon var lite upptagen med att äta 90 chokladbollar och bullar med rosa strössel på Sheenas kalas i helgen. Hahaha! Söööööt!

 

 

Nu ska jag stänga av hjärnan lite, krypa under en filt, titta på tv, göra iordning min nya almanacka och förbereda mig för en lika lång dag imorgon :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0