Klaaart !

Hemma från ytterligare en superolig dag i Solna! Och vi är så himla effektiva att vi inte behöver åka dit imorgon. Man ska inte underskatta vår effektivitet ;P Men sen hade vi ju mitt prakto med oss idag också, det var bra. Det är som sagt sååå kul att bygga upp en avdelning från grunden. Det blir så fiint! Och när man väl har grunden blir butiken så mycket enklare att jobba med. Nu hoppas man bara på att det syns i siffrorna också ;)

 

Tog lite bilder på resultatet, men det ser aldrig lika bra ut på bild... :(

 

 

Typiskt mig... hahah! yeye!

Jag ÄÄÄÄLSKAR att finvika jeans! hahaha! (sant)

Nu ska jag lyssna på Angels and Airwaves innan jag ska på träning :)

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0