Lör-sön

Då var man hemma efter massa släktmys då! Åkte in till stan och mötte kussefamiljen igår innan vi åkte ut till pappa, fikade och åkte till farfar där det var middag med resten av pappasläkten. Jag hamnade vid barnbordet hahaha!! Kul att sånt fortfarande finns kvar och kul att Fanny aldrig behövt sitta vid sånt..! Men jag hade jättekul med kusinerna, träffas för sällan tycker jag! Och nu när man börjar komma upp i ålder så suddas ålderskillnaderna ut allt mer.

 

 

 

 

Idag var vi och tittade på Timmiboy när han spelade innebandy. Kul att hans fotbollslag spelar inebandy på vintern och fotboll på sommaren haha! Schyyst kombo! :) Störtsköna i sina kemiglasögon också hahahhaha!!!

 

 

Sööööt !

 

Passade på att storhandla med pappa medan jag ändå va där. Så nu är hela köket proppat :) Ska nog titta upp lite olika repect till veckan :L

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0