Lördagen den 13/2

Har hämtat hem kameran från Maja nu. Hade värsta förväntningarna på att jag skulle ha massa roliga kort från förra helgen. Men det var inte så mycket kort som jag hoppats på... haha, men några har jag lyckats skrapa ihop iaf :P

 

 

Sofia lyckades titta !!!!!!!

Jag & Malin :)

Maja hittade en ballong :D

Det var mycket roligt helium i ballongen :D

Ida & Lina !

Det var något fel på Malins vintetra hahahhahaa!! eller....

Louise och Markus gör någon form av obligatorisk klättring :D

 

Historien om kvällen har ni hört förr. Nu har ni sett bilderna också :)

 

Nu ska jag bygga på mitt vinteralbum på facebook och sen ska jag gå och träna! skönt!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0