PT

Nu jävlar ska det kommas igång :D Har tränat 4 ggr i veckan i en månad nu och tänker fortsätta så. För även om det känns stressigt ibland så får jag mer energi av det. Var och tränade dubbla pass idag. Och jag känner verkligen att jag saknar styrketräningen. Att känna muskelrna svida av vikterna! hahha! underbart!

 

Så nu harjag bokat en personlig tränare som kan lägga upp ett program där jag kan få lyfta tungt skrot utan att bli så himla stor. :) Känns jättebra! Men killen som jag ville ha var tydligen helt uppbokad. Så jag fick en annan kille som var "ung och vältränad och som jag säkert skulle gilla.." med ett flin från killen i receptionen... vet inte om det känns så bra. Är sjukt nervös nu. Men skitsamma! Han kan väl lära mig nått trots att han är snygg elle? ;P

 

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0