Sörja

Jag försov mig inte i morse!! :D Helt stolt! haha! Gick upp direkt när alarmet ringde (varför skriver jag jämt klockan ringde när jag inte äger nån klocka?! får alltid ändra haha) för om man börjar snooza är det kört.

 

Det här har varit en bra dag med mysig lunch och jag slutade på utsatt tid, LYCKAT !

 

Nu väntar ett stenhårt träningspass med Lisa! Det var längesen jag var på hennes pass. Det var mitt favvopass i höstas, får se om hon fortfarande håller toppen. Maja följer med idag också, YES, kul med en träningsbuddy! :L

 

Då får jag kameran av Maja också, så får väl se om det blev nå bilder från i lördags... där man inte bara ser mitt brända bröst HAHAHAA !!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0