Trappstigen vs Hornstull

Hiss ner, hiss upp, HEMMA !! Älskar att det är så nära mellan mig och Maja. Känns nästan som man går på mellanstadiet igen och kunde mötas på halva vägen och bråkade om vilken väg som var närmast för vem hem och hur många uppförsbackar man fick om man gick den andras väg. Fast nu är det mest i vilken del av tunnelbanan man ska sitta eftersom vi går upp i olika uppgångar. Hahaha!

 

 

 

Myskväll och mitt hjärta dunkar 100 slag i sekunden efter allt godis jag tryckt i mig :) haha! Var meningen att jag skulle gå och lägga mig direkt när ajg kom hem eftersom jag satt och sov hemma hos Maja.. men så fastnar man alltid här..

 

Imorgon ska jag upp ganska tidigt för att hinna med ett träningspass innan jag ska in till stan och möta Malin. Sen väntar en dag på stan. Kommer seriöst inte ihåg när jag bara gick och strosade runt på stan en hel dag. Ska bli kul, hatar att inte känna mig uppdaterad på butikers sortiment. H&M på drottninggatan har äntligen bytt sitt skyltfönster nu, snyggt som alltid, men jag har inte hunnit kolla in kläderna på nära håll, ser intressant ut, speciellt ett stort halsband... Kanske kan man lyckas hitta nått nytt att ha på sig imorgon då det är förfest hos Maja och co och sen en eventuell utgång. :)

 

 

/Js

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:03:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0