<3

Vaknar bakis, ensam, hungrig och singel på alla hjärtans dag... Skulle kunna vara jättejobbigt, men att benen, huvet och fötterna värker för att man varit ute och ens bästa kompis ligger lika bakis och jävlig på golvet brevid väger över och gör allt väldigt bra. Har haft den bästa alla hjärtans dagen jag kan minnas ! <3

 

Vi tog det ganska lugnt på morgonen, duschade och klädde på oss för att ta en promenad in till stan. Kallt vare, men gud vad söder är mysigt. Massa mysiga fik och second hand butiker hela vägen. Vi stannade i Gamla Stan och åt frukost/lunch. Hamnade på världens mysigast fik där man satt på långa träbänkar vid ett trälångbord :)

 

 

 

Sen gick vi till Zara och reklamerade mina nya skinnbyxor som jag köpte igår... taskig kvalle?! Tur att de hade ett par till kvar :) Love them!! Var jag inte modig som vågade?!! Hatar att göra återköp.. fast jag till och med jobbar med det själv.

 

 

Så var det dags för Malin att åka hem... :( Har varit supermys att ha henna här. Nästa gång kommer jag till Uppsala!! :D

 

Jag svängde in på friskis innan jag gick upp till lägenheten, skulle bara kolla om de gick nått bra pass senare ikväll. Men så började det precis ett pass med en ledare som jag älskar. Så jag kuuutade upp och bytte om och hann ner till sista uppvärmningslåten. Pöööfect! :L

 

Bilder från utgången igår får ni när jag hämtat min kamera hos Maja.. :P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0