Barndag

Äntligen upptinad!! Rekomenderar inte att gå på stan i snöstorm!!

 

Tim och lille Buster hoppade upp i min säng och väckte mig imorse. myys! Buster är snäll och jag var så himla modig och vågade ha honom i sängen och allt :P Runt 11 fick vi skjuts in till stan av Issa (+ granne som puttade ut oss från parkeringen hahahaa). Wille, Tims kompis var också med. Issa gick på hundfik och jag tog med grabbarna på bio och en liten runda på stan. :) Vi såg Alvin och gänget 2 som var en supermysig film. Har varit en jättebra dag trots vädret.

 

 

God morgon Timmi !

 

God morgon Buster

Modig tjej :)

Nämen det här med att brja kpa vår/sommarkläder kanske var liiite tidigt trots allt..

Coola grabbar på bion ! hahaha!! såå söta!

 

 

Ska inte gå ut ikväll.. ska hitta på nått mys med Majsan, men vad?! Avatar 3D, bio igen alltså... jaa.. kanske... Aja får la se vad de blir! Vill iaf bara ta det chill ikväll. :)

 

/Js

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0