Mer sörja

Hatar alla räkningar som kommer fel och jag är så dum som inte har adresändrat efter över 2,5år !!!!!!!!!!!! SUCK! kommer få mitt andra brev från inkasso här i dagarna, hoppas bara på att det inte blir ett tredje och att jag lyckas unvika kronofogden...!!!! Hur ska jag kunna betala när jag inte har räkningarna??!!!

 

Yeye.. det får helt enkelt lösa sig. Har iaf varit duktig och tränat idag också. Ska nog passa på att utnyttja det här stimmet jag har hamnat i och träna imorgon också. :) Bästa botemedlet mot träningsvärk är väl träning?

 

Helt sjukt förresten att Kenza vann stora bloggpriset för bästa modeblogg... jag gillar verkligen hennes blogg. Men det känns som att hennes motståndare (tex Elin Kling och streetstyle) är större vad det gäller mode. Är inte Kenzas blogg mer en vardagsblogg? Men men, spela roll, det är ju fölke som röstat och det är ju vi som läser så det är bara att säga grattis!!!!! :D

 

 

Killerbild på Kenza

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0