WHAT A DAY !!

Japp, det är jobbet.. igen... Kampanjveckor är aldrig lugna. Så blev lite övertid idag med. Ibland förstår jag inte vart jag får min energi ifrån. Jag är så bra på att bara bestämma mig för att jag bara ska orka. (men tro inte att jag alltid lyckas tro på mina positiva tankar, haha :P) Och även om fötterna värker så är det hjärnan som gärna dör först. Att skylta om är sjukt tänkekrävande. Den kreativitetsnivå hjärnan är på en sån här dag är inte nådig! hahahah!!

 

Så ikväll blir det ingen träning och tyvärr inget mys heller. Har bara lagat en god middag och ska försöka gå och lägga mig snart. För imorgon börjar jag kl 7:00 för då är det inventering! :) Tycker det ska bli ganska mysigt. Roomie ska vara med och så har vi handlat massa god frukost så det kommer gå jättebra! (hör ni, jag intalar mig själv så jävla bra. börjar verkligen tro på det jag tänker och då blir det också så :D)

 

Har fortfarande inte orkat hämta kameran från Maja, jag vill verkligen se bilderna fårn i lördags...

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0