Better in time

Sådäärja! Tog en tripp till gamla stan och träffade min coach på hans hotellrum. haha! liite konstigt men jaja. Han är iaf BÄST! Och det har tydligen smittat av sig ;P

 

Imorgon är det precis 1 år sen vi träffades första gången. Helt sjukt vilken jävla skillnad det är!!!!!!!! hahahah!! Han läste upp lite om anteckningar han gjort från våra samtal då och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. var jag såå korkad??!! Nu hoppas jag på ett till lika fantastiskt år så att jag om 1 år kan säga: "Var jag verkligen sååå korkad då!!" haha!!

 

 

Mysigt men snorigt kallt gamla stan

 

 

 

Att gå förbi Vapiano i gamla stan fick mig att minnas en av de bästa kvällarna i sommras. HUR MYS ?!

Jag vill ha sommar och spontana afterworks på uteserveringar NU NU NU !!!

 

Nu håller jag på att hungrar ihjääl! Maten är klar om 20 minuter (ääälskar att man bara kan köra in allt i ugnen). Det blir ugnsgrejad lax, klyftpotatis och avokadoröra. GÖÖÖTTAA !!!

 

Har köpt nya apelsiner idag... på samma affär... snopet!

 

 

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Hej :)!. Kolla förbi min blogg & tyck till om dagens fråga. Ha en fortsatt fin dag, kram :)

2010-01-27 @ 01:37:31
URL: http://jjhg.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Varför på hans hotellrum? :O

2010-01-27 @ 14:24:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Neha

Lätt att man tycker att man var korkad förut

2010-01-27 @ 22:38:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0