Dagen efter...

Fyyyyyy vad huvet kändes tungt imorsen när klockan ringde kl 11. Jag och Maja hade bestämt oss för att gå och se Snabba Cash kl 12:30. När alarmet ringde kändes det ganska ovärt att gå upp... men när jag vänder mig om och möts av en sjukt pigg Maja som tydligen varit vaken ett tag är det svårt att inte brista ut i skratt. haha! Så det var bara att sätta på datorn, beställa biljetter och gå upp.

 

Varför är det alltid dan efter man förstår hur full man varit dagen innan?!

 

 

Trodde verkligen aldrig att vi skulle komma fram.. men jorrå, sisådär en chips påse, en godis påse och två timmar försent kliver vi av bussen på nått stjärnteckens väg :L

Sjunga sjunga singstar !! min hals höll på att ge upp..

En smspepprande Maja och hennes kära Ecologica :L

Så var det dags att ta den där bussen igen. Men vi tappade några på vägen. Kvar var tre tappra själar som riktade sig mot Hornstull, Crave och mer vin.

Nöjda elle?

 

Måste bara säga att Crave är vårt nya favvoställe. Öppet till 4 och har bättre tacotallrik än Taco Bar GÖTTAAA !! :) Sådärja! Så igår blev det en varsin sådan att ta med hem till mig. (varför skulle jag dricka mer vin??!!)

 

 

NÅN blev visst lite tlött.. haha! bara å dra fram madrassen då.. blev en mysig övernattning med både Lina och Maja :D Wiiiii!!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0